شبکه

طرح های خدمات اعتباری شبکه آزمایشگاهی در نیم سال اول 1401

مقدمه:

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در سال جاری. برای حمایت از پژوهش های آزمایشگاهی در کشور اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که یکی از آنها ارائه 40 میلیون ریال یارانه با تخفیف. 50 درصد به اعضای هیئت علمی سراسر کشور است.

مدیر شبکه آزمایشگاهی با بیان اینکه همه اعضای هیئت علمی سراسر کشور برای ثبت نام. و استفاده از اعتبار فصل بهار و تابستان تا پایان شهریورماه فرصت دارند افزود، شبکه آزمایشگاهی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هر سال اعتبارات. و خدمات ویژه‌ای را برای اعضای باشگاه مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: با ارائه این اعتبارات سعی می کنیم زمینه دست یابی ارزان‌تر محققان، دانشجویان، استادان و فعالان حوزه های پژوهشی کشور به خدمات آزمایشگاهی فراهم شود.

به گفته اسدی‌فرد، بر اساس نظرات دانشجویان و اعضای هیئت علمی مراکز پژوهشی کشور، طرح های تخفیف خدمات آزمایشگاهی شبکه آزمایشگاهی. فناوری‌های راهبردی، اثربخشی قابل توجهی در گسترش و پیشرفت پژوهش های آزمایشگاهی داشته است. بر همین اساس، برای نیم سال اول 1401 نیز یارانه 50 درصدی خدمات. آزمایشگاهی ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی سراسر کشور تا سقف ۴۰ میلیون ریال. در نظر گرفته است.

طرح های خدمات اعتباری شبکه آزمایشگاهی در نیم سال اول 1401 اعلام شد
طرح ها

هم‌اکنون، شبکه آزمایشگاهی با فعالیت به صورت فرابخشی و ملی، ماموریت افزایش بهره وری. زیرساخت های آزمایشگاهی کشور را بر عهده دارد و نزدیک به 1300 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارک های فناوری و شرکت های خصوصی مستقر در 138 شهر از. همه استان های کشور، در این شبکه فعالیت دارند.

همچنین، باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی. برای تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی در سال 1394 ایجاد شد و اعتبارات. متنوعی را به اعضای هیئت علمی و دانشجویان ارایه می دهد. این باشگاه بیش از 138 هزار عضو حقیقی و حقوقی دارد و بیشتر اعضای هیئت علمی کشور که پژوهش های. آزمایشگاهی انجام می دهند در این باشگاه عضو هستند.

متقاضیان برای استفاده از این طرح ها کافی. است پس از عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی. به نشانی My.Labsnet.ir طرح مورد نظر خود را انتخاب و مدراک مورد. نیاز را بارگذاری نمایند، تا پس از بررسی، اعتبار مذکور برای ایشان فعال گردد.

منبع : شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

این مطلب را به اشتراک بگذارید